SON DAKİKA
Hava Durumu

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARI ROMA’DA BULUŞTU

Balıkesir Üniversitesi öğretim üyeleri, çevresel temaların yabancı dil öğretimine dijital pedagojilerle entegrasyonunu hedefleyen EcoLingua Curriculum projesi kapsamında İtalya’nın Roma kentinde gerçekleştirilen ulusötesi toplantıya katıldı.

Haber Giriş Tarihi: 19.06.2025 12:17
Haber Güncellenme Tarihi: 19.06.2025 12:17
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bandirmayasam.com.tr
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARI ROMA’DA BULUŞTU

Balıkesir Üniversitesi öğretim elemanları, Erasmus+ KA220-SCH programı kapsamında yürütülen “EcoLingua Curriculum: Digitally Enhanced Pedagogy for Integrating Environmental Issues into Language Teaching” projesi çerçevesinde İtalya’nın Roma şehrinde düzenlenen toplantıya katıldı.

Tor Vergata Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen ulusötesi toplantıya Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Bölümünden Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Saraç yürütücülüğünde; Yabancı Diller Bölüm Başkanı Prof. Dr. Mehmet Baştürk, Dr. Öğr. Üyesi Serhat Güzel ve Öğr. Gör. Vahit Sapar katıldı.

Toplantıda, çevresel konuların yabancı dil öğretimine dijital araçlarla entegrasyonu, öğretmen eğitimi modüllerinin geliştirilmesi, örnek müfredatların değerlendirilmesi ve öğrenen odaklı etkinliklerin planlanması gibi başlıklar ele alındı. Proje kapsamında Türkiye, İtalya, İspanya ve Litvanya’dan katılan ekipler, iyi uygulama örneklerini paylaşarak disiplinlerarası iş birliğini pekiştirdi.

Proje yürütücüsü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Saraç, “Program kapsamında proje koordinatörleri ve akademik heyet olarak Tor Vergata Üniversitesi Rektörü Giuseppe Novelli’yi de ziyaret ettik. Görüşmede EcoLingua Curriculum projesinin yanı sıra Erasmus+ kapsamında öğrenci ve akademisyen değişimi, ortak araştırmalar ve yeni proje iş birlikleri gibi alanlarda iş birlikleri değerlendirildi. Kampüs turu, çevre temalı atölye çalışmaları ve yerinde gözlem etkinlikleri sayesinde, proje kapsamında geliştirilen ekolojik farkındalık temelli yabancı dil öğretimi modeli somut olarak deneyimlendi. Bu süreç, öğretim materyallerinin geliştirilmesine ve dijital içerik üretimine katkı sağladı.” dedi. Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.